hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم ماند

قم|جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم ماند

هیات رئیسه و اعضای کمیسیون های شورای اسلامی شهر قم در آغاز سومین سال فعالیت این شورا با رای اعضای این شورا انتخاب شدند که نتایج این رای گیری تغییر جزئی در هیات رئیسه این شورا را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،رئیس شورای اسلامی شهر قم در یکصد و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در ساختمان شهید باکری این شورا، با بیان اینکه انسجام و همدلی میان اعضای شورای اسلامی قم بسیار بالاست، گفت: تمام اعضای هیات رئیسه سومین سال شورای اسلامی شهر قم با ۱۳ رای انتخاب شدند که این موضوع نشان از وحدت میان اعضای این شوراست.

عبدالله جلالی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر قم به زودی گزارشی از عملکرد دومین سال فعالیت خود را ارائه می دهند تا عملکرد شورا در منظر قضاوت و داوری مردم قرار گیرد.

وی اظهار داشت: دوره پنجم شورای اسلامی شهر ۲ سال از فعالیت خود را پشت سر گذاشته و از اول شهریور ماه جاری وارد سومین سال فعالیت خود شده که ضمن خسته نباشید به اعضای این شورا، شهادت داده می‌شود که اعضا در جهت خدمت به مردم هیچگونه کوتاهی نکرده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: خدمت به مردم افتخار شورای شهر قم است و اعضای این شورا  شانی جز خدمت به مردم برای خود قائل نیستند.

در رای گیری اعضای شورای اسلامی شهر قم عبدالله جلالی بار دیگر به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر قم و حسن بختیاری به عنوان نائب رئیس این شورا انتخاب شدند. با رای اعضای شورای اسلامی شهر قم، محمود مسگری به عنوان سخنگوی شورای شهر قم، زین العابدین قره چارلو به عنوان منشی اول و حسن طلایی به عنوان منشی دوم این شورا انتخاب شدند.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر قم در رای گیری هایی رئیس و اعضای کمیسیون های شش گانه این شورا نیز تعیین کردند که به جز کمیسیون شهرسازی و معماری که ریاست آن به محسن محرری رسید ریاست سایر کمیسیون ها تغییر نکرد.

با رای اعضای شورای اسلامی شهر قم، محسن محرری به عنوان رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری، مجید اخوان به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، مجتبی سبحانی به عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائران، روح الله امراللهی به عنوان رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل انتخاب شدند.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر به حسن مالکی نژاد به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و حسین اسلامی رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم که پیش از این نیز همین سمت ها را عهده دار بودند، رای دادند.

با رای اعضای شورای اسلامی شهر و رای گیری های صورت گرفته در کمیسیون های شورای اسلامی شهر، تنها تغییرات صورت گرفته در اعضای هیات رئیسه و روسای کمیسیون های این شورا، جا به جایی منشی های شورا و همچنین سخنگوی شورای اسلامی شهر و ریاست کمیسیون شهرسازی و معماری است.

حسن طلایی که در دومین سال فعالیت شورای شهر قم به عنوان منشی اول و زین العابدین قره چارلو به عنوان منشی دوم شورا انتخاب شده بودند در سومین سال فعالیت این شورا مسئولیت خود به عنوان منشی اول و دوم را جا به جا کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد